Clodprints’s Weblog



teatru

cat imi place cuvantu asta teatru…e unul dintre putinele cuvinte adevarate…

Cand am iesit din teatru , sentimental de tristete, de neputinta, de neincredere si de dezamagire fata de lume, de oras, de mine n-a disparut…..si presimt ca nu o sa dispara prea curand..SUNTEM FERICITI DIN LIPSA DE IMAGINATIE….fraza asta ma urmareste din liceu…si de fiecare data cand ma simt f bine, cand rad, cand sunt bucuroasa…imi vine in minte si nu ma lasa sa ma bucur pana la capat….am incercat de multe ori sa o combat, atat singura cat si cu prieteni de-ai mei…degeaba…e ca o sentinta care iti vine in minte exact cand nu trebuie…e ca un blestem, ca un glas care-ti aduce aminte: ce urmeaza, ce lipseste, ce se intampla de fapt, de ce se intampla…ce a fost, ce va veni…

m-am bucurat totusi azi..intr-un fel cat se poate de nostalgic: sunt inca aceeasi visatoare din liceu si asa voi fi mereu, replicile pe care le-am memorat inca de cand am citit piesa prima data, au avut acelasi impact asupra mea ca acum 2 ani si jumate cand l-am intalnit prima oara pe Camil Petrescu..bucurestiul cel rau, murdar, nedrept, ispititor… nu a reusit sa schimbe absolut nimic din mine..si asta imi da o satisfactie enorma..voi continua sa fiu ,,naiva” dupa unii si sa cred in dreptatea in care credea si gelu, in faptul ca oamenii trebuie si pot sa lupte pentru ea, in faptul ca trebuie sa fim mai buni..intotdeauna, sa cred in mine si in noi…..

Trackbacks & Pingbacks

Comments

  1. * Mikidoosa says:

    Frumos post

    | Reply Posted 9 years, 6 months ago


Leave a Reply

